Brønderslev Gymnasium og HF er uddannelse aldrig en hyldevare. Vi vil være den uddannelsesinstitution, der udvikler netop dine faglige, sociale og personlige kompetencer mest muligt - uanset om du er et naturtalent eller har vanskeligheder i dit skolearbejde. Hos os oplever du derfor, at der er tid, rum og frem for alt et stærkt ønske om at udvikle det fulde potentiale i dig - som elev og som menneske.

Samtidig bliver du en del af et særligt vanedannende og åbent fællesskab, der både giver noget til dig og kræver noget af dig. Du er dermed en uundværlig brik i det engagerende fællesskab, der skaber en god skole og vil danne dig for livet.

Hos os vil du sammen med dine venner opleve, at du skal bruge den viden, du opnår, opleve det, du ikke kendte og rykke de grænser, du kommer med - hver eneste dag. Du får ikke din uddannelse foræret, men vi lover, at du får de bedste muligheder og masser af udfordringer!